Informacje o reklamacjach i zwrotu towaru
Reklamacje
Jeśli chcesz odebrać towar, skontaktuj się z nami tutaj. W zależności od charakteru problemu omówimy proces rozpatrywania reklamacji.
Zwrot w terminie ustawowym
Jeśli chcesz zwrócić towary w ustawowym terminie 14 dni, wyślij je pod adres:
quality cases s.r.o.
Čejkovická 4080/3
Brno
628 00
Czechy
Rozwiązaniami są: wymiana towarów lub zwrot pieniędzy.
Wymiana:
- Wybierz przedmioty z naszego sklepu internetowego https://123akcesoria.pl do wymiany
- Wyślij nam link przez e-mail (kontakt tutaj), lub wprowadź nazwę przedmiotu
- Zawsze należy podać numer zamówienia
Zwrot pieniędzy:
- Wyślij nam swój numer konta przez e-mail (kontakt tutaj), lub wpisz go w przesyłkę
- Zawsze należy podać numer zamówienia
Formularz zwrotu produktu