Informacje o reklamacjach i zwrotu towaru


Reklamacje

Jeśli chcesz odebrać towar, skontaktuj się z nami tutaj. W zależności od charakteru problemu omówimy proces rozpatrywania reklamacji.


Zwrot w terminie ustawowym

Jeśli chcesz zwrócić towary w ustawowym terminie 14 dni, wyślij je pod adres:


quality cases s.r.o.
Vídeňská 297/99
Brno
639 00
Czechy

Rozwiązaniami są: wymiana towarów lub zwrot pieniędzy.


Wymiana:

  • Wybierz przedmioty z naszego sklepu internetowego https://123akcesoria.pl do wymiany
  • Wyślij nam link przez e-mail (kontakt tutaj), lub wprowadź nazwę przedmiotu
  • Zawsze należy podać numer zamówienia

Zwrot pieniędzy:

  • Wyślij nam swój numer konta przez e-mail (kontakt tutaj), lub wpisz go w przesyłkę
  • Zawsze należy podać numer zamówienia